الواد خالد الله يكرم أصله جبر بخاطري وبعتلي تاج..وهذا الحدث هو الأول في تاريخ هذه المدونة التربة الخربة

انت مين؟؟

أنهي فيهم؟؟...حدد

مين أكتر 6 شخصيات بتحبها ؟؟
الرسول(صلى الله عليه وسلم)
سيدنا موسى(عليه السلام)
سيدنا ابراهيم (عليه السلام)
مكسوف أحط معاهم حد تاني صراحة

هل أنت سعيد ؟؟؟
لأ سعيد دا في المدونة اللي بعدينا..بس هوا بيصيف دلوقتي
انت عايزه ضروري!!عاه؟؟

لو اجتمعت مع حسني مبارك هتقوله إيه
ِ
فؤاد المهندس:وريني كدا أما هاتخشي على أفندينا هاتقوليله إيه
شويكار:أخش عليه وأقله..إزيك يا عرب

لو معاك مليون ونص هتعمل بيهم إيه ؟؟؟؟؟
لو كانوا فلوس مش هاقولك..غلاسة
ولو كانوا بني ادمين مش هاقولهم..عشان أمسكهم من عرقوبهم
ولوكانوا شيوكولاتة أو ومن غير مؤاخذة نسوان مش هاقوللي شخصيا عشان ما اروحش فيها



بتحب مصر ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تميم البرغوثي قال

قالولي بتحب مصر فقلت مش عارف

لا جيتها سايح ولاني أعمي مش شايف

بلد علمها انمزع والرفّا في المساجين

ومهر مربوط في كارو وباله في البساتين

وابو زيد سلامة على كرسي وكيس جلوكوز

لجنة مشايخ تناقش فتوة الأراجوز

سؤال نعيش أو نموت، فيه لا يجوز ويجوز

لو السقوف خايخة نسندها بحجارة وطوب

لكن ده لوح القزاز كله ضرب تشريخ

لو الولد حرف في الآية، ها يبقى يتوب

بس المصيبة إذا الآية اخترعها الشيخ

يا مصر كومة حروف إبر المعاني فين

إبر بتجرح إيدينا قبل ما بتبان

نسرك في بال السما بيقول حدودها منين

نسرك بياكله الصدا في بدلة السجان

يا قلعة السجن يا قلعة صلاح الدين

أنا بقولك وأهلي ع الكلام شاهدين

لو كنت حرة ما كناش نبقى محتلين



بتحب البنات ؟؟؟؟
أنهي حب وأنهي بنات؟؟ برضك حدد

بس هاكلمك جد..
أنا مش بحب قد ما أنا محتاج إن يكون جنبي حد لضرورات اجتماعية ونفسية أكثر منها بيولوجية عشان ربنا خلق البني آدم ماينفعش يعيش لوحده..أنا بحس إني ممكن أكون مفيد ومنتج أكتر مما أنا عليه دلوقتي وموضوع زي ده بيلخمني أكتر مما باسعى عليه وباجري وراه


آآآه يانا يامّا:D:D:D


انت مسلم ؟؟؟
الحمد لله

ليه ؟؟؟؟
عشان فضل ربنا عليا ورحمته بيا

ايه أكتر موقف محرج اتعرضت ليه ؟؟؟
مش فاكر صراحة لأن الجات دي بيتعملها supressionمن الأصلى



واتصرفت ازاي ؟؟؟
أكيد مش فاكر برضك

ايه الأمنية اللي بتدعي ربنا يحققهالك ؟؟
كتير قوي عشان أنا طماع..بس مش هاقول الأهو فيهم..إنما باتمنىربنا يهدي الناس كلها..بجد

Posted by Mohammad Aboul-wafa on Sunday, July 08, 2007 at 10:41 PM | Permalink



Post a Comment

Google Docs & Spreadsheets -- Web word processing and spreadsheets. Edit this page (if you have permission) | Report spam